=*-*= GENG PENGEMBARAAN MEOW =*-*=

http://phatcatwithphatlady.blogspot.com/

Monday, 17 October 2011

=*_*= ANAK2 BULUS - SEPTEMBER 2011 =*_*=

aktiviti masa lapang, 
as usual..buat taik mata 
hak ghak hakkkk =))



 Chester & Cheesedale


Chello & Lady Rusty 


 alamakk!!
kantoi la plak haku curik2 snap pic dorg tido =))


 Cheesedale & Chester
Chester tgh treatment utk fungus skrg,
alhamdulillah makin ok...
sume pakat mandi Malaseb..








 Chello, grooming memanjang dia..


ce teka...!!! ce teka...!!! ce teka...!!!

ni Chello ker Cheesedale @ Dedel....?????


=*_*= ANAK2 BULUS - SEPTEMBER 2011 =*_*=

aktiviti masa lapang, 
as usual..buat taik mata 
hak ghak hakkkk =))



 Chester & Cheesedale


Chello & Lady Rusty 


 alamakk!!
kantoi la plak haku curik2 snap pic dorg tido =))


 Cheesedale & Chester
Chester tgh treatment utk fungus skrg,
alhamdulillah makin ok...
sume pakat mandi Malaseb..








 Chello, grooming memanjang dia..


ce teka...!!! ce teka...!!! ce teka...!!!

ni Chello ker Cheesedale @ Dedel....?????


=*_*= KISAH ANAK-ANAK BULUS, CHICHI SAKIT II (28/9/2011) =*_*=


lagi gambar2 beliau (hamek kawww entry melambak2)



 keje dia mmg membuta sepanjang hari..
kalo manusia demam sekalipun, 
sure jadik cam nih jgk..




 Si Dedel dtg kat dia pun dia x layan,
Opssssssssssssssssssss!!!
Sile abaikan puyut yg melambai2 itu, hokeyyy =))


baik Dedel nih,. dia x kaco pun Abg Ichi nyer.. hak hak hak 



alhamdulillah,. ChiChi dah sepenuhnya sihat.
Kalo ikutkan sejarah antara dorg 6 hekor tu, 
ChiChi la yg plg jarang sakit.
Maybe time ni nasib dia x berapa baik.

masa bawak g vet ari tu, Vet ckp secara fizikal dia sume ok, 
cuma maybe stress or perubahan cuaca buat dia x aktif..
Apa2pun lega sbb dia dah ok..
Syukur alhamdulillah...


=*_*= KISAH ANAK-ANAK BULUS, CHICHI SAKIT II (28/9/2011) =*_*=


lagi gambar2 beliau (hamek kawww entry melambak2)



 keje dia mmg membuta sepanjang hari..
kalo manusia demam sekalipun, 
sure jadik cam nih jgk..




 Si Dedel dtg kat dia pun dia x layan,
Opssssssssssssssssssss!!!
Sile abaikan puyut yg melambai2 itu, hokeyyy =))


baik Dedel nih,. dia x kaco pun Abg Ichi nyer.. hak hak hak 



alhamdulillah,. ChiChi dah sepenuhnya sihat.
Kalo ikutkan sejarah antara dorg 6 hekor tu, 
ChiChi la yg plg jarang sakit.
Maybe time ni nasib dia x berapa baik.

masa bawak g vet ari tu, Vet ckp secara fizikal dia sume ok, 
cuma maybe stress or perubahan cuaca buat dia x aktif..
Apa2pun lega sbb dia dah ok..
Syukur alhamdulillah...


=*_*= KISAH ANAK-ANAK BULUS, CHICHI SAKIT (28/9/2011) =*_*=


sambungan cite basi pasal ChiChi yg sakit ari tu :p
Ya hamponkanmakkassim lame giler nak sambung hapdet...
walhal ChiChi dah sihat walafiat, 
dah wat acara lari ganti2 nek turun lam umh..
tapi gambar WAJIB di haplod lam neh utk
tatapan sendiri kendian hari.. huhuhuhu...














 pandangan dari atas, nmpk cengkung skit rupa bdn dia..




 time sakit tu dia x byk respon kat org,
baek haku or incek hubby..
byk termenung & monyok lam cage,
haku asingkan dia dr yg lain takut berjangkit lak 




 time tu nmpk dia mkn sikit pun rasa bersyukur sgt dah..




 sakit2 jgk, tp still x bleh sorok manja dia...heheh












Alhamdulillah ChiChi sakit dlm masa 3-4 hari jer
tp lepas dia sakit tu, Chester plak yg ganti.. 




=*_*=chakk..!! skodeng gak!=*_*=

=*_*=chakk..!! skodeng gak!=*_*=

=*-*= DIARI PENGEMBARAAN MEOW =*-*=

=*-*= PENSKODENG MEOW =*-*=

=*_*= RECENT VISITORS =*_*=

=*_*=TETAMU MEOW=*_*=