=*-*= GENG PENGEMBARAAN MEOW =*-*=

http://phatcatwithphatlady.blogspot.com/

Friday, 25 March 2011

=*_*= AKTIVITI SANTAI & MEMBUTA DI SATU PETANG NAN INDAH =*_*=


pemandangan yg mmg biasa dlm banglo anak2 bulus bila hujan.
gambar yg haku snap secara curik2 sbb kalo dorg semua sedar 
time haku amik pic tu,sure sume pakat bangun & dok gesel2
kat cage, lalu gambar menjadi blur & tidak seperti yg diharapkan.


yg nih baru betul2 tido.


2 hekor nih tido2 kucen, 
nasib baik dorg x nmpk haku tgh snap pic.. 


=*_*= PHAT LADY NAK MEMBEBEL =*_*=
ingat nak hapdet pic dorg lam bungalow, 
tp pic dah tansper lam NB plak ari tuh..
sekarang nih bungalow tuh haku letak 4 hekor nih jek, 
lepas bila blk keje jer and mlm nak tido masuk blk lam cage
sbb nak mengelakkan bencana alam yg lebih teruk.
lg 2 hekor (Lady Rusty & Lady Eowyn @Wiwi) free roaming 
sbb 2 hekor nih female xde ler nakal thp cipan 
kalo compare ngan male 4 hekor tuh yg bila berpesta
mengalahkan funfair kpg dusun..
kalo ade pun bab2 memanjat dapur or selongkar2 brg, 
wiwi jer yg biasa buat. Rusty x heran mende2 cam tuh. 
heheheh..



3 comments:

  1. hehe...biasalah tu anak jantan mmg lebih skit nakalnya :D

    ReplyDelete
  2. alalala, tiutnya tdo...ni msti mimpi x sedar ape ni...tmbh2 musim ujan skunk, kuceng2 anis pon asyik membuta je..hihi

    ReplyDelete
  3. =*_*= MEOWWMANIA :: tuh la... makin besar anak bujang ni nnt, makin la besar tahap kenakalan dia. nih pun dah reti menyakat yg lain lam umh nih..esp Lady Eowyn @ Wiwi..Wiwi nih x sukeh kat dia...

    =*_*= ANIS :: tuh laa.. musim ujan jgn kata kucen, kita manusia lg ler sukeh nak membuta..hahaha...

    ReplyDelete

=*_*= :: FURRIENDS MEOWING: =*_*=

=*_*=chakk..!! skodeng gak!=*_*=

=*_*=chakk..!! skodeng gak!=*_*=

=*-*= DIARI PENGEMBARAAN MEOW =*-*=

=*-*= PENSKODENG MEOW =*-*=

=*_*= RECENT VISITORS =*_*=

=*_*=TETAMU MEOW=*_*=