=*-*= GENG PENGEMBARAAN MEOW =*-*=

http://phatcatwithphatlady.blogspot.com/

Saturday, 12 March 2011

=*_*= MAMMEH NAK BERFB PUN X SENANG TAWW..!! =*_*=

Ari nih WiFi baru ok pas teknisen Telekom dtg umh repair.
Fuhhh...lega.....
so, haku pun dh bleh berFB  & hapdet belog kat dpn tv jer,
malas nak dok lam bilik ats guna pc incek hubby.

Tapi, haku letak jer NB ats meja, si Wiwi nih plak dtg ngacau.
dr semalam dia manja semacam. 
dok meowing mintak gosok, kjp2 dok ats riba..

mula2 dia dok diam, xde ler tgn & kaki bergerak2.


sengah jam pastuh, dia dh mula cam ngantuk..


last2 mouse nih jadik alas kepala dia,
dah ler bdn dia asik menggelongsor jer ats meja nih
sbb meja nih haku ejas rendah skit sebelah. 
senang nak naip. 


last2 dia tertido, kjp2 ejas bdn dia sbb asik gerak2.
dagu sampai terkuo dr meja..


haaaa....see the kaki..!!!..sampai terjulur2..
incek hubby ckp "..ade jugak yg terjatuh kang.."
haku malas nak kacau dia tido..


=*_*= PHAT LADY NAK MEMBEBEL =*_*=
mlm semalam haku tertido dpn tv, 
incek hubby plak g keje kul 10.30 mlm td..
haku sedar2 jer, tgk jam kul 6.15am.
Kelam kabut mandi...haku rasa cam dah lambat nak g kje..
pastuh baru teringat..
alamak..ari nih ari Sabtu laa..!!! hadoiii!!..
apee daaaaaaaaa..!! last2 haku terus kasik mkn dorg mkn
awl dorg bekpes ari neh... 
pastuh..sambung tido blk smp incek hubby blk 8.am..
tido bertemankan wiwi kat sebelah, 
and Rusty kat ujg kepala...dpn tv..hehehe



3 comments:

  1. Hi Puan Juls... (puan rupanya.. ingatkan adik2 yang masih bersekolah. hehe)

    Thanks for visiting my blog. Rajinnya Wiwi teman mama dia berFB. Wah, anak2 bulus siap ada ic.. I loike!

    ReplyDelete
  2. Hahaha syok nye dia landing. memang tak senang berFB cam nih. sebab tu Nomi tak leh FB. Kalau Mok sekali lintas je dah padam lappy. dia memang tekan tang suisnye je... hehehe

    ReplyDelete
  3. =*_*= THE FLUFFIES :: yer puan ler lebih kurangnyer... nak ngaku budak sekolah kang, dah tua bangka...ekekeke....

    sesaje jer skodeng belog org...cuci2 mata.. Wiwi mmg cam tuh, kalo time dia dtg manja..bising ler jawabnyer... IC tuh dibuat tanpa kebenaran JPN. sila totop molot ok..muakaka

    +*_*= CHIKA :: mmg syok landing bila time dtg dengki cam tuh..hahaha.. tuh pun dah puas ngejas tgn dia supaya x cengkam2 kat kibod tuh, pnh sekali dulu tercabut...huhuhuh

    ReplyDelete

=*_*= :: FURRIENDS MEOWING: =*_*=

=*_*=chakk..!! skodeng gak!=*_*=

=*_*=chakk..!! skodeng gak!=*_*=

=*-*= DIARI PENGEMBARAAN MEOW =*-*=

=*-*= PENSKODENG MEOW =*-*=

=*_*= RECENT VISITORS =*_*=

=*_*=TETAMU MEOW=*_*=